Försvarsmaktens Gipsy.

Publicerat 2013-07-06, 14:28:00 i Änglahundar


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej
Jag upptäckte din blogg nyligen. Jag har letat efter Gipsy en tid, för jag ville se om hon hade det bra, vilket jag inte tvivlade på. Jag saknade henne så mycket och har gått och ångrat att jag lämnade bort henne. Men jag är glad att hon fick ett bra hem och förhoppningsvis trivdes där. Det gör ont i hjärtat när jag läste att hon blivit avlivad. Men samtidigt förstår jag om ägarna blivit rädda. Hon var en mycket speciell hund och jag älskade henne väldigt mycket. Enda anledningen till att jag omplacerade var för att min livssituation inte tillät då att ha en stor schäfer i en liten lägenhet. Som du förstår är jag alltså tidigare ägare till Gipsy. Jag vill bara säga att jag är glad att du såg att hon var en fin men, som du beskriver, missförstådd hund. Finns det fler bilder av henne, så får du gärna skicka några till [email protected]

Mvh Hannah

2013-11-04 @ 16:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback